luzzattigramsci.it

  

Bästa artiklarna:

  
Main / Hur stor är du zuluöversättning online

Hur bra är du zuluöversättning online

Vår Fader, som är i himlen, Amen! Vår Fader, helgad vare ditt namn Ge oss i dag vårt dagliga bröd, förlåt oss av våra överträdelser Som vi förlåta andra som överträder mot oss Led oss ​​inte i frestelse, men rädda oss från den onde för alltid. På jorden som i himlen Amen.

Uppe i himlen bor bara de heliga hos Herren Om du vill vara där, be bara uppe i himlen, bara de heliga bor hos Herren Om du vill vara där, be Tåget drar på Tåget drar här det kommer. Den här låten handlar om en vanlig människa som måste ge upp makten för att garantera sin plats i en osäker morgondag. Refrängen handlar om dem som har väntat så länge på att denna förändring ska ske. Du gick med oss ​​Oh! När jag ser min frälsare dö på korset, borde jag sluta vara syndare.

Hans sår är vår starka pelare för alltid. Lägg din hand i mannen som stillar vattnet. Lägg din hand i mannen som lugnar havet. Ta en titt på dig själv så kan du titta på andra annorlunda. Lägg din hand i mannen från Galileen. Lägg bara din hand i mannen från mannen från Galileen Lägg dina händer till mannen, se på dig själv Lita på Jesus.

Lägg bara dina händer Lägg bara händerna i mannen från Galileen Glädje, fred och lycka i min själ. Vi reser över länderna Sjunger vår sång Vi reser över länderna Sjunger vår sång Alla nationer älskar våra låtar Detta är låten Ja det här är låten Oh!

Jag försökte allt jag kunde, verkade som ingenting gjorde mig bra. Hej Maria, full av nåd, Herren är med dig; Välsignad är du bland kvinnor, och välsignad är din livmoders frukt, Jesus. Wasi fela e Golgotha, siya vuma Nge nxa ye zono, siya vuma Laphalala igazi, siya vuma Sithi amen, amen, siya vuma. De syndare vars liv är dömda Deras synder tvättas bort av blodet och de lever med lycka och förlåtelse. Kade ngangise zonweni zam Ngingasebenzela inkozi yami Ngaze ngazi vumi ... zono zam Egolgotha.

Ziyamazi umelusi Ziyamazi ubaba wazo Ziyamazi umelusi Ziyamazi ubaba wazo Huye ozi holayo Huye ozi holayo. Så var det! Ahuna ya tswanang le jesu Ahuna ya tswanang le jesu Ahuna ya tswanang le jesu Ahuna ya tswanang naye. Ska du gå? Noyana [Kommer du dit? Nithini [Vad säger du? Noyana, noyana [Går du? Sihlala ngo thando noxolo Masigiye bo masigiye nge njabulo. Zanele, varför kämpar vi för dig?

Kom nära mig, mitt hopp Alla mina önskningar kommer genom min kärlek till dig är så stark att jag kan dö för dig. Jerusalem är mitt hem som jag älskar så mycket Mina önskningar och förhoppningar är för dig. Mina ögon kommer att se vackra portar och guldgatan i Frälsningsstaden.

Vi har tagit bruden Vi har tagit bruden Brudgummen sa att vi måste följa med dig eftersom du orsakar honom sorg genom att göra honom till en ensamstående gifta sig och vara lycklig.

Eli ELI ... Nåd, nåd Var skulle jag vara? David Muluvhedzi Ke na le modisa - ke tla be ke hlokang? Denna webbplats använder cookies: Ta reda på mer. Okej tack.

(с) 2019 luzzattigramsci.it